The Greatest Guide To زیبایی ادیان از دید قرآن

Wiki Article

بنده تمام مطالب و کامنتا رو خوندم،مطالب خوب و مفیدی بود

بنده همیشه عرض کردم پول خوشبختی نمی آورد، علم هم خوشبختی نمی آورد.

مهم این است که این دو خانواده در یک اصولی شباهت هایی با هم دارند.  

اولین اصلی که دختر ها رو جذب شما میکنه نادیده گرفتن اون ها توسط شماست.هر چی جلو بری عقب میره هرچی عقب بیای جلو میاد.

مریم عزیز اگر شما محرم هستین و توی این مدت هفته ای دو بار همدیگه رو ملاقات می کنید به نظرم خیلی هم نباید سخت بگیرین.

من پیشنهادم اینه که اگر میگه ازدواج غیر سنتی شما موافقت کنید اما بگید طبق ازدواج غیر سنتی منم به عنوان دختر باید حق طلاق رو داشته باشم

شما می دانید یکی از چیزهایی به نظر من تنفر در خانم ها به وجود می آورد این است. یک درصد بالایی از ما مردم از اینکه نیازمند باشیم بسیار رنج می بریم و احساس بد میکنیم.

خوب من با توجه معیار های بالا اهداف خود را از ازدواج نوشتم حالا چطوری مکمل خودم را پیدا کنم

مانند دو چرخ اتوموبیلی که اگر برابر نباشد، گرفتاریست و یادتان باشد که بیخودی فکر نکنید مانند گذشتگان که در ازدواج آدم باید کم بدهد و زیاد بخرد.

و به قول خودشان برای طی مسیر میانبر، بعد از پسند کلی و ظاهری (در مورد طرف مقابل و خانواده) رفتن به پیش روانشناس و دادن آزمون پنج عاملی قبل از ازدواج خیلی موثر است.

دوست عزیز اول باید این نکته برای شما روشن بشه که ازدواج ایده‌آل که در اون همه چیز طبق خواسته شما جلو بره وجود نداره. در اغلب روابط آدم‌ها یک سری نقص‌ها، کم و کاستی ها دارن. این شما هستین که باید تشخیص بدین که با وجود این اختلاف‌های مطرح شده آیا ویژگی های مثبت این آدم در حدی هست که بشه باهاش یک زندگی نرمال رو ساخت یا خیر؟ بی شک شما هم یک سری ویژگی دارین که ممکنه مورد پسند این آقا نباشه.

– گذشته به نظرم میگفتن لازم نیست دونستنن گذشته ریز باشه مثلا اگه فرد قبلا یه عشقو تجربه کرده لزومی نداره طرف بدونه کی بودی کی بود چه طور بوده!

من ۲ ساله ک با ی اقایی درارتباطم ک جفتمون خانواادها درجریانن و واقا همو از ته دل دوست داریم وضع مالی متوسطی داره بای خونه داره و غریبه هستن و بخاطر شناختی ک نیست پدرم میگه ن من از فامیلای خودمونم ی خواستگار دارم ک خیلی وضع مالی خوبی دارن و بخاطر شناختی ک وجوددارد پدرومادرم همش اصرار دارن ک ب اون فک کنم بااینک منچن بار دیدمشون ظاهروفقط دیدم ک زرهی ب دلم نمیشینه میخواستم ببینم راه درست چیه چیکاربایدکنم من ا چ راهی چ جوری خانوادمو قانع کنم

مطالعات در آامریکا نشان می دهد که یکی از چهار عامل ازدواج و here طلاق مساله لایه و طبقه اجتماعی است که قرار است در آن دونفر شبیه و مانند باشند. 

Report this wiki page